Klantenservice

PREMIUM® Garantieplan

Welke kosten zijn gedekt in het PREMIUM® Garantieplan?
Hier willen wij graag helder zijn: Tijdens de eerste twee jaar betaald u géén eigen risico, voorrijkosten, arbeidsloon of onderdelen. In het 3de tot en met het 5de jaar betaald u per servicemelding een vast bedrag van slechts € 25,- aan administratiekosten.
De service wordt uitgevoerd door onze - of door ons aangestelde - monteurs. Bij groot huishoudelijke apparatuur hoeft u niet te slepen met uw apparatuur want deze wordt aan huis gerepareerd.

Wat zijn de kosten?
De kosten van het PREMIUM® Garantieplan zijn afhankelijk van de risicoklasse van het betreffende apparaat. Met dit garantieplan verlengt u de garantie bovenop de fabrieksgarantie tot maximaal 5 jaar. In onze webwinkel vindt u bij alle producten waar het PREMIUM® Garantieplan van toepassing is de mogelijkheid om deze aan uw bestelling toe te voegen. U ziet hier direct wat de eenmalige kosten voor garantieverlening voor het betreffende apparaat zijn. Selecteer deze optie, indien gewenst en klik vervolgens op "bestellen". Het geselecteerde apparaat wordt dan met de verlengde garantieperiode toegevoegd aan uw winkelwagentje

Uitstekende Service

9.1 207 beoordelingen 
Na een prima telefonisch advies koos ik een AEG warmtepomp wasdroger. Hij werd keurig op de besproken dag volgens de aangegeven tijdsindicatie die ik kreeg per SMS geleverd. Ook belde ze me nog een half uurtje voor levering. De verschillende programma's met antikrimp sensor én goede droog resultaten maken de de geadviseerde wasdroger een echte aanrader! Bedankt, voor het geweldige advies.
- Zabia Wouters uit Sneek -
Snelle levering van mijn nieuwe Bosch bovenlader. Alles netjes aangesloten in de badkamer. Goede aankoopervaring en duidelijke communicatie. Bedankt!
- G. Hal uit Wageningen -
Webshop keurmerk


 
Dealer van