Klantenservice

PREMIUM® Garantieplan

Welke kosten zijn gedekt in het PREMIUM® Garantieplan?
Hier willen wij graag helder zijn: Tijdens de eerste twee jaar betaald u géén eigen risico, voorrijkosten, arbeidsloon of onderdelen. In het 3de tot en met het 5de jaar betaald u per servicemelding een vast bedrag van slechts € 25,- aan administratiekosten.
De service wordt uitgevoerd door onze - of door ons aangestelde - monteurs. Bij groot huishoudelijke apparatuur hoeft u niet te slepen met uw apparatuur want deze wordt aan huis gerepareerd.

Wat zijn de kosten?
De kosten van het PREMIUM® Garantieplan zijn afhankelijk van de risicoklasse van het betreffende apparaat. Met dit garantieplan verlengt u de garantie bovenop de fabrieksgarantie tot maximaal 5 jaar. In onze webwinkel vindt u bij alle producten waar het PREMIUM® Garantieplan van toepassing is de mogelijkheid om deze aan uw bestelling toe te voegen. U ziet hier direct wat de eenmalige kosten voor garantieverlening voor het betreffende apparaat zijn. Selecteer deze optie, indien gewenst en klik vervolgens op "bestellen". Het geselecteerde apparaat wordt dan met de verlengde garantieperiode toegevoegd aan uw winkelwagentje

Uitstekende Service

9.1 198 beoordelingen 
Grandioos geholpen! Na telefoontje wist ik precies wat ik moest bestellen. Hele vriendelijke mensen aan de telefoon met de juiste kennis. Toen ik alles besteld had kreeg ik al snel telefoontje wanneer fornuis geleverd werd. Het fornuis is netjes geplaatst en aangesloten op perplex aansluiting door leuke bezorger. We hebben weekend al heerlijk gekookt op onze nieuwe aanwinst. Als wij weer iets nodig hebben dan weten wij jullie zeker weer te vinden.
- G.S. uit Alkmaar -
Onlangs mijn nieuwe Siemens wasmachine hier besteld. Zeer snelle service en fantastische wasmachine met Siemens iDos systeem voor scherpe prijs. De wasmachine al de volgende dag in huis, netjes geplaatst en aangesloten. Topbedrijf!
- Jan T. uit Utrecht -
Webshop keurmerk


 
Dealer van